2023/2024 grupa VI wychowawczyni Agata Gacek , nauczyciele: Jolanta Nowosada (zastępstwo Malwina Kubicka),Marzena Chudzik, Justyna Wyczarska
2021/2022 grupa VI wychowawczyni Anna Markowicz ( zast. Justyna Baran) , nauczyciele: Marzena Chudzik, Justyna Wyczarska
Ze względu na pozytywny wynik na obecność koronawirusa Sars-Cov2 u nauczyciela przedszkola zawieszam zajęcia w grupie Sówki od 17 do 18 listopada 2021r. Rodzice otrzymają informację o objęciu dzieci kwarantanną telefonicznie od PSSE w Łańcucie w dniu 16 listopada 2021r. Kwarantanną objęte są dzieci(18), które były obecne w przedszkolu w dniu 8 listopada 2021r. Dzieci (6)nieobecne w przedszkolu w dniu 8 listopada 2021r. nie są objęte kwarantanną i tym samym mogą uczestniczyć w zajęciach.(dyr)
——————————————————————————————–
2019/2020 grupa III wychowawczyni Anna Chudzik, nauczyciele Joanna Dzięgielowska, Marzena Chudzik
Propozycje do pracy z dziećmi:
Propozycje na najbliższy tydzień od 22 do 19 czerwca 2020r.:
POŻEGNANIA NADSZEDŁ CZAS – 22.06-29.06.
Z BOGIEM NA WAKACYJNYCH DROGACH – WSZYSTKIE GRUPY
Propozycje od 15 do 19 czerwca 2020r.:
WAKACYJNE PODRÓŻE -15.06-19.06
J.ANGIELSKI – MISIE, KRASNOLUDKI, SMERFY, SÓWKI, JEŻYKI
SERCE JEZUSA – katecheza dla dzieci przedszkolnych (wszystkie grupy)
Propozycje od 8 do 12 czerwca 2020r.:
ZWIERZĘTA MAŁE I DUŻE 9.06-13.06
j. angielski – MISIE, KRASNOLUDKI, SMERFY, SÓWKI. 08.06
KATECHEZA BOŻE CIAŁO – WSZYSTKIE GRUPY
Propozycje od 1 do 5 czerwca 2020r.:
DZIECKO. Kilka myśli dla rodziców
NIBY TACY SAMI, A JEDNAK INNI 1VI-5VI
J. angielski – MISIE, KRASNOLUDKI, SMERFY, SÓWKI.
KATECHEZA – KRASNOLUDKI, MISIE, SÓWKI, SMERFY – 1.06.2020
Propozycje od 25 do 29 maja 2020r.:
Święto Rodziców – Propozycje prac plastycznych
j. angielski – MISIE, KRASNOLUDKI SMERFY, SÓWKI
KATECHEZA DZIEŃ MAMY – wszystkie grupy
Propozycje na 22.05.2020r.: Fryzjer 22 V
Fryzjer historyjka do kolorowania 2
Fryzjer historyjka do kolorowania
przybory do czesania – klasyfikacja
Katecheza 22.05.2020:
Propozycje na 21.05.2020r.: BAJECZKA PIEKARSKA
Propozycje na 20.05.2020r.: Sówki – zajecia zdalne – 20.05.2020r. – ZAWÓD GÓRNIKA
Propozycje na 19.05.2020r.: Poznajemy pracę strażaka
J. angielski – 19.05.2020r. MISIE, KRASNOLUDKI, SMERFY, SÓWKI
KATECHEZA 19, 20 maj 2020 – SÓWKI, SMERFY
Propozycje na 18.05.2020r.: 30_Kim_chcialbym_zostac
Propozycje na 15.05.2020r.:Sówki – zajecia zdalne – 15.05.2020r.
Propozycje na 14.05.2020r.:
katecheza 14,15 maj 2020 – Sówki, Smerfy
j. angielski – 14.05.2020 r. MISIE, KRASNOLUDKI, SMERY,SÓWKI
Propozycje na 13.05.2020r.: Sówki – zajecia zdalne – 13.05.2020r.
Propozycje na 12.05.2020r.: Kolorowa łąka -12 V
katecheza – Sówki, Smerfy – 12,13 maj 2020
Propozycje na 11.05.2020r.:
WIOSNA-NA-ŁĄCE-prezentacja-multimedialna
Propozycje na 8.05.2020r.: Sówki – zajecia zdalne – 08.05.2020r.
Propozycje na 7.05.2020r.: WARSZAWA – STOLICA POLSKI
ZGODNĄ ZABAWĄ WIELBIMY PANA JEZUSA
Propozycje na 6.05.2020r.: Sówki – zajecia zdalne – 06.05.2020r.
Propozycje na 5.05.202r.: GODŁO POLSKI
KATECHEZA SÓWKI 5 MAJ, SMERFY 6 MAJ (1)
KATECHEZA – SÓWKI 5 MAJ, SMERFY 6 MAJ
Propozycje na 4.05.2020r.: MAJOWE ŚWIĘTA
Propozycje na 30.04.2020r.: NA WSI I W MIEŚCIE
SÓWKI – katecheza – 30.05.2020r. W MAJU CZCIMY_MARYJĘ
Propozycje na 29.04.2020r.: Sówki zajęcia zdalne – 29.04.2020
Propozycje na 28.04.2020r.: SÓWKI -ZAJĘCIA ZDALNE 28 IV
KATECHEZA 28.04.2020r. SÓWKI, 29.04. SMERFY
Sówki – j. angielski – 28.04.2020r.
Propozycje na 27.04.2020r.: POZNAJEMY NASZĄ MIEJSCOWOŚĆ
Propozycje na 24.04.2020r.: Sówki – zajęcia zdalne – 24.04.2020r.
Propozycje na 23.04.2020r.: SÓWKI -ZAJĘCIA ZDALNE 23 IV
katecheza SÓWKI, SMERFY – 23 – 24.04. KOŚCIÓŁ DOMEM MODLITWY
J. angielski – 23 .04.2020r. – MISIE, KRASNOLUDKI, SMERFY, SÓWKI
Propozycje na 22.04.2020r.: Sówki – zajęcia zdalne – 22.04.2020r.
Propozycje na 21.04.2020r.: Wiosna w ogrodzie – ilustracje
SÓWKI, SMERFY – KATECHEZA NA 21 KWIETNIA 2020r.
Propozycje na 20.04.2020r.: SÓWKI – ZAJĘCIA ZDALNE 20 IV
Propozycje na 17.04.2020r.: Sówki – zajęcia zdalne – 17.04.2020r.
Sówki – J. ANGIELSKI – 17.04.2020r.
Naśladujemy Pana Jezusa w posłuszeństwie
Propozycje na 16.04.2020r.: Sówki -zajęcia zdalne 16 IV 2020r.
Zwierzęta gospodarskie -PREZENTACJA
Propozycje na 15.04.2020r.:
SÓWKI – J. ANGIELSKI – ZAJĘCIA ZDALNE 15.04.2020R
Sówki – zajęcia zdalne 15.04.20020r.
religia:
DZIĘKUJEMY PANU BOGU ZA WIOSNĘ
Propozycje na 14.04.2020r.: Sówki – zajęcia zdalne 14 IV 2020r.
Propozycje na 10.04.2020r.:Sówki – zajęcia zdalne 10.04.2020r.
Propozycje na 9.04.2020r.:
Sówki -zajęcia zdalne 9 IV 2020r.
Propozycje na 8.04.2020r.:
Sówki – zajecia zdalne – 08.04.2020r.
SÓWKI – SMERFY ZMARTWYCHWSTAŁ PAN ALLELUJA!!!
Propozycje na 7.04.2020r.:
SÓWKI – zajęcia zdalne 7 IV 2020r.
RELIGIA ŚWIĘCIMY POKARMY WIELKANOCNE
Propozycje na 6.04.2020r.:
POLSKA WIELKANOC – PREZENTACJA DLA DZIECI.
SÓWKI -ZAJ. ZDALNE – 6 IV 2020R.
Propozycje na 3.04.2020r.: Sówki – zajęcia zdalne – 03.04.2020r.
Propozycje na 2.04.2020 r.: Sówki, zajęcia zdalne – 02.04.2020r.
Propozycje na 1.04.2020: Sówki – zajęcia zdalne 01.04.2020
Propozycje na 31.03.2020: Sówki, zajęcia zdalne – 31.03.2020r.
JĘZYK-ANGIELSKI-W-PRZEDSZKOLU-NAUCZANIE-ZDALNE.
Uwaga! Propozycje zajęć z j. angielskiego do 10.04.2020 r.
__________________________________________________________
Szanowni Rodzice, zachęcamy do realizacji własnych pomysłów, ale także skorzystania z naszych sugestii. W wyniku codziennych obserwacji podczas pobytu dziecka w przedszkolu zauważamy, że najbardziej interesują je zabawy konstrukcyjne z różnych materiałów, np. klocków, pudełek czy rolek papierowych, ciastoliny, układanie puzzli, kolorowanie, kreatywne prace plastyczne, eksperymentowanie, gry planszowe, dydaktyczne, zabawa w teatr, słuchanie bajek. Dzieci lubią manipulowanie materiałami przyrodniczymi np. szyszkami, kasztanami. Proponujemy, aby wykorzystać je do zabaw matematycznych (przeliczanie, porównywanie liczebności zbiorów, stosowanie pojęć więcej, mniej, tyle samo). Nie można zapomnieć o naturalnej potrzebie ruchu – spacerze (z dala od skupisk ludzi) czy gimnastyce przy muzyce. Ciekawą propozycją do zrealizowania w domu mogą być również proste ćwiczenia z elementami gimnastyki korekcyjnej pod okiem rodzica a także zabawy ruchowe z wykorzystaniem metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne, które budują zaufanie do drugiej osoby i uczą współzawodnictwa. To również sposób na zapobieganie wadom postawy.
Niech źródłem inspiracji do pracy z dziećmi w domu staną się także zasoby internetowe:
https://czasdzieci.pl/ksiazki/
https://www.polskieradio.pl/18,Polskie-Radio-Dzieciom
https://www.wsip.pl/pomagamy-w-nauce-z-domu/
http://www.edukacja.edux.pl/p-26677-zabawy-ruchowe-rodzicow-z-dziecmi-w-przedszkolu.php).
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
_______________________________________________________
Spacer jest elementem stałego porządku dnia w przedszkolu. Jest formą odpoczynku, ale pełni też funkcję edukacyjną, wzbogacającą doświadczenia dziecka. Wpływa korzystnie na jego rozwój psychofizyczny. Spacery pozwalają na bezpośrednie obcowanie ze środowiskiem, naturalnym otoczeniem, rozbudzają zainteresowania, ciekawość poznawczą. Dziecko doświadcza wówczas rzeczywistość wielozmysłowo, kształtuje stosunek do świata przyrody, uczucia patriotyczne, wytwarza więź ze środowiskiem, w którym żyje. Grupa „Sówek” wyszła na dwór i już zdążyła zaprzyjaźnić się z budzącą do życia przyrodą. Dzieci prowadziły wnikliwe obserwacje i były wyraźnie zachwycone. Zobaczyły pszczoły, które jeszcze nieśmiało latały, pierwsze wiosenne kwiaty, pączki na niektórych krzewach. Najbardziej ucieszyły się jednak na widok fruwającego motyla. Przedszkolaki wybrały się również po raz pierwszy po zimowej przerwie na plac zabaw znajdujący się na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Radości płynącej z aktywności ruchowej świeżym powietrzu nie było końca… . (A. Chudzik )
…………………………………………………………………………………………………………………..
Dzień Babci i Dziadka w grupie „Sówki”.
Babcia i dziadek odgrywają bardzo ważną rolę w rodzinie. Tworzą wyjątkową atmosferę, bronią trwałości rodziny, przekazują tradycje. Są bogactwem również dla społeczeństwa. Uczą wiary, mądrości, odwagi. Dzielą się swoim doświadczeniem ludzkim i duchowym. Ich święto było doskonałą sposobnością, aby okazać im szacunek i wdzięczność. Wnuczęta długo i starannie przygotowywały się do Dnia Babci i Dziadka. Efektem ich pracy był pięknie przedstawiony program artystyczny pt. „Co babcia z dziadkiem śpiewali, kiedy byli całkiem mali”. Oprócz strawy duchowej dzieci ofiarowały najbliższym własnoręcznie wykonane lampiony oraz laurki z życzeniami. 14 lutego br. był więc świętem nie tylko zakochanych, ale także Babci i Dziadka, którzy darzą miłością swoje wnuczęta i najlepiej się nimi opiekują. (A.Chudzik)
………………………………………………………………………………………………………………………
Święto Niepodległości w grupie „Sówki”
……………………………………………………………………………………………………………………..
W dniu 18 X 2019 roku odbyły się zajęcia otwarte z udziałem rodziców ph. „Jesienna spartakiada”. Miejscem spotkania był ogród przedszkolny. Dzieci i rodzice mieli doskonałą okazję, aby spędzić wspólnie czas na świeżym powietrzu. Uczestniczyli w zabawach integracyjnych, rytmicznych, muzyczno-ruchowych. Ciekawą propozycją okazały się zawody sportowe rodzin z wykorzystaniem jesiennych darów: bieg slalomem, sadzenie i zbieranie ziemniaków, rzuty szyszkami do celu, toczenie dyni. Wywołały wiele pozytywnych emocji i ogromną radość. Ostatnią częścią Jesiennej spartakiady były zajęcia kreatywne z użyciem materiałów przyrodniczych. Rodzice wykonali jesienne lampiony do dekoracji domowych wnętrz a dzieci jesienne wianki. Poczynaniom towarzyszyła jesienne słońce, które pięknie świeciło tego popołudnia. Dziękujemy Rodzicom za przyjęcie zaproszenia i aktywny udział w spotkaniu. (teks A.Chudzik)
……………………………………………………………………………………………………………………..
TEATRZYK „LEGENDA O SMOKU WAWELSKIM”
Dnia 30 września w naszym przedszkolu dzieci z grupy Krasnoludki, Misie, Sówki i Smerfy uczestniczyły w teatrzyku pt. „Legenda o Smoku Wawelskim” w wykonaniu grupy Fiku-Miku z Rzeszowa. Z wielką uwagą oraz z odrobiną humoru poznały dzieje dzielnego szewczyka Skuby. Dowiedziały się, że nie siła zwycięża, lecz mądrość. Zobaczyły jak Skuba pokonuje smoka nie walką, a sprytem. Przedstawienie bardzo się podobało wszystkim przedszkolakom. Sprawiło im mnóstwo radości. Po spektaklu, aktorzy zostali nagrodzeni gromkimi brawami, a dzieci z niecierpliwością czekają na kolejne inscenizacje.(tekstA.Markowicz)
…………………………………………………………………………………………………………………….
Dzień Powitania Jesieni w grupie „Sówek” obfitował w zabawy o tematyce jesiennej. Dzieci obejrzały inscenizację wiersza nawiązującego do tej pory roku, zapoznały się z darami jesieni, jej kolorystyką, tworzyły jesienne obrazy według własnych pomysłów. Wykonały także pracę plastyczną „Jesienne drzewo” metodą stemplowania, uczestniczyły w zabawach ruchowych i tanecznych. Dzięki zaangażowaniu dzieci i rodziców powstał wspaniały jesienny kącik przyrody. Tego dnia cieszyły nas nie tylko wspólne zabawy, ale również piękna, jesienna pogoda, która pozwoliła na długi pobyt w ogrodzie przedszkolnym.(tekst A.Chudzik)